NAMA
:M.FAROKAT I.NOFAL
KELAS :IX G
NO
:23
Assalamualaikum
wr.wb
Ingkang dahad kinormatan Bapak Kepala Sekolah
SMPN 1weleri, Bapak ugi ibu guru, staf TU, Lan konco-konco ugi adek-adek sedaya
kemawon ingkang kula tresnani.
Sapisan, monggo kita sedaya sesarengan ngaturaken
puji syukur dumateng Gusti ingkang Maha Agung, Ingkang sampun maringaken nikmat
kewarasan dumateng kita sedaya. Dados kita sedaya saget sesarengan makempal
dhateng adicara perpisahan siswa kelas 9 sapunika. Kula ketua osis ingkang
tinanggenah guru kagem mewakili konco-konco kelas 9 kagem ngaturaken matur
sembah suwun kula sakonco namung saget ngaturaken ucapan matur sembah nuwun
kagem sedaya bapak ibu guru ingkang sampun mbulawantah kula sakonco dangunipun
tigang warsa dateng pawiyatan menika. Kula sakonco inggih badhe nyuwun
pangestunipun supados kula sakonco saget nglebeti pawiyatan enggal ingkang sae
ingkang sampun dhados tujuan kula sakonco. Ugi supados kula sakonco saget dados
tiyang ingkang migunani kagem keluarga, masyarakat, ugi bahasa lan negara.
Sejatosipun kula sakonco kraos awrat sanget kagem nilaraken pawiyatan menika.
Kula inggih gadhah sekedik pesen kagem adek-adek kelas 7 kaliyan 8 supados
sinal ingkang sregep sinau supados saget wujudaken cita-cita nipun ugi dados
lare ingkang lanthip.
Cekap semanten saking kula, manawi anggen kula
sakonco kagungan sisip sembering. Ingakang klenthu, kula nyuwun agunge panga
puten dumateng sedaya kanawon. Kula aturaken matur sembah suwun.
Wasalamualaikum wr.wb.
4. ILMU PENGETAHUAN
ALAM SMP/MTs NO
|
KOMPETENSI
|
INDIKATOR
|
1.
|
Melakukan
pengukuran dasar secara teliti dengan menggunakan alat ukur yang sesuai dan
sering digunakan dalam kehidupan sehari-hari.
|
Menentukan
besaran pokok, besaran turunan dan satuannya atau penggunaan alat ukur dalam
kehidupan sehari-hari.
|
2.
|
Menerapkan
konsep zat dan kalor serta kegunaannya dalam kehidupan sehari-hari.
|
Menentukan
sifat-sifat zat berdasarkan wujudnya atau penerapan konsep massa jenis dalam
kehidupan sehari-hari.
|
Menjelaskan
pengaruh suhu terhadap pemuaian zat yang terjadi dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
Menentukan
besaran kalor dalam proses perubahan suhu atau penerapan perubahan wujud zat
dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
3.
|
Mendeskripsikan
dasar-dasar mekanika (gerak, gaya, usaha, dan energi) serta penerapan konsep
tekanan dalam kehidupan sehari-hari.
|
Menentukan
jenis gerak lurus atau penerapan hukum Newton dalam kehidupan sehari-hari.
|
Menentukan
besaran fisis pada usaha atau energi pada kondisi tertentu.
|
||
Menentukan
penerapan pesawat sederhana dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
Menentukan
besaran fisis yang terkait dengan tekanan pada suatu zat.
|
||
4.
|
Memahami
konsep-konsep dan penerapan, getaran, gelombang, bunyi, dan optik dalam
produk teknologi sehari-hari.
|
Menentukan
besaran fisis pada getaran atau gelombang.
|
Menjelaskan
sifat bunyi atau penerapannya dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
Menentukan
sifat cahaya, besaran-besaran yang berhubungan dengan cermin/lensa atau
penerapan alat optik dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
5.
|
Memahami
konsep kelistrikan dan kemagnetan serta penerapannya dalam kehidupan
sehari-hari.
|
Menjelaskan
gejala listrik statis dalam penerapan kehidupan sehari-hari.
|
Menentukan
besaran-besaran listrik dinamis dalam suatu rangkaian (seri/paralel, Hukum
Ohm, Hukum Kirchhoff) serta penerapannya dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
Menentukan
besarnya energi atau daya listrik dalam kehidupan sehari-hari.
|
||
Menjelaskan
cara pembuatan magnet dan kutub-kutub yang dihasilkan.
|
||
Menjelaskan
peristiwa induksi elektromagnetik atau penerapannya pada transformator.
|
||
6.
|
Memahami
sistem tata surya dan proses yang terjadi didalamnya.
|
Menjelaskan
fenomena alam yang terjadi akibat perubahan suhu atau peredaran bumi-bulan
terhadap matahari.
|
7
|
Mendeskripsikan
konsep atom, ion dan molekul dihubungkan dengan produk kimia sehari-hari.
|
Mengidentifikasi
atom, ion, unsur, atau molekul sederhana serta penggunaannya pada produk
kimia dalam kehidupan sehari-hari.
|
Tidak ada komentar:
Posting Komentar